Nomecos iPad giver mere tid til kunderne

Med en iPad i hånden kan man udføre en lang række funktioner på apoteket uden at være 'låst' til en PC. Især når man bruger Nomecos specialudviklede app, er der et hav af muligheder for at håndtere mange af apotekets faste arbejdsgange og rutiner på en enkel og sikker måde. Derfor udlåner Nomeco en iPad til alle sine kunder med mulighed for at lease flere.

 

Papirløse rutiner   

iPad'en er en stor hjælp til alt det, der foregår i bagbutikken: Man kan bevæge sig frit rundt med iPad'en i varemodtagelsen og sætte flueben ved dagens leverancer. Eller hurtigt tjekke dagens ordrelinjer og krydse dem af, så varerne kan tilgå lagret med det samme. Tjek op på restordrer og få information om varer, der har skiftet varenummer eller er gået i minus.

Dagens faktura og kreditnota kan hurtigt tjekkes og bogføres - og det er nemt at finde historiske nøgletal.  Endelig er iPad'en genial til videndeling mellem hovedapotek og filial.

 

Fleksibel kunderådgivning

Også i forhold til kunderne er iPad'en en stor hjælp. Apotekets personale er ikke bundet til PC'en i skranken, men kan stå i kunderummet og vise billeder af varerne direkte på iPad'en. Med den elegante bladrefunktion er det nemt og hurtigt at hjælpe kunden med at finde den rette vare. Søgefunktionen sørger også for en hurtig og fleksibel rådgivning af kunden i selvvalg.

 

Se i videoen herunder, hvordan Nomecos iPad har hjulpet apoteker med at spare tid og give bedre kunderådgivning.

 

 

Du kan hente en manual til Nomecos iPad på Serviceløsningerne under fanen iPad i venstre side.
Hent iPad-manualen på Nomecos Serviceløsninger

Kontakt

Har du spørgsmål til Nomecos iPad-løsning, så kontakt din lokale kundeansvarlige.