Papirløse arbejdsgange og mere tid til kunderne

Nomeco stiller iPads til rådighed for alle apotekskunder. Med Nomecos specialudviklede app er der et hav af muligheder for at håndtere mange af apotekets faste arbejdsgange og rutiner på en enkel og sikker måde. Nomecos iPad app er baseret på flere af de velkendte funktionaliteter, som du kender fra selvbetjeningen på serviceløsningerne.

Brug iPad'en til at scanne kasser

På Nærum Apotek bliver iPad'en brugt hver morgen til at scanne de kasser, Nomeco har leveret i nattens løb. Det er både nemt og giver et hurtigt overblik.

 

Forenklet administration 

På iPad'en vises udløbskontrollisten på listeniveau, så man kan kvittere i én arbejdsgang. Listen er printbar og giver et nemt og hurtigt overblik over, hvad der skal returneres. Se om der er varer, der er tæt på udløbsdato, og sæt flueben undervejs.

Se instruktionsvideoen og bliv klogere på, hvordan du kan arbejde med udløbslister i Nomecos iPad app.

 

Papirløse rutiner  

Bevæg dig frit rundt med iPad'en i varemodtagelsen og sæt flueben ved dagens leverancer, eller tjek hurtigt dagens ordrelinjer og kryds dem af, så varerne kan tilgå lagret med det samme. Tjek op på restordrer og få information om varer, der har skiftet varenummer eller er gået i minus.

 

Reducerede papirmængder

Dagens faktura og kreditnota kan hurtigt tjekkes og bogføres. Du kan nemt skifte mellem forskellige konti og tjekke fakturaer. Historiske nøgletal kan også nemt søges frem.

 

Fleksibel kunderådgivning

Vis kunderne billeder af varerne direkte på iPad'en. Det er kun varetekst og AUP, der vises, og med den elegante bladrefunktion kan du nemt og hurtigt hjælpe kunderne til at finde den rette vare. Søgefunktionen sørger også for en hurtig og fleksibel rådgivning af kunden i selvvalg.

  • Trådløse og tidsbesparende rutiner
  • Fleksibel rådgivning af kunder
  • Historiske nøgletal uden mapper og arkiv
  • Videndeling mellem hovedapotek og filial