Med en iPad i hånden åbner du døren til en verden af muligheder, hvor du kan udføre en lang række funktioner på apoteket uden at være 'låst' til en computer. Takket være vores brugervenlige, og specialudviklede, app, kan du nemt håndtere mange af apotekets daglige opgaver på en simpel og sikker måde. Vi stiller en iPad til rådighed for alle vores apotekskunder og tilbyder samtidigt at lease flere, hvis behovet skulle opstå.

En hverdag med mindre papir

Nomeco's iPad vil være din trofaste følgesvend i apotekets daglige liv, og essentiel for processen i varemodtagelsen. Du kan nemlig bevæge dig frit rundt og scanne Nomeco-kasserne, hvilket kvitterer for modtagelsen. Du vil derudover have al nødvendig leveringsinformation, muligheden for at checke varelokaliteter, lave noter og meget mere.

Resultatet af dette? En papirløs varemodtagelsesproces, der nemt kan håndteres med iPad'en. Appen, du har adgang til, fungerer også på andre tablets, pc'er og mobiltelefoner.

Derudover er det hurtigt og nemt at tage sig af dagens fakturaer og kreditnotaer, samt finde historiske nøgletal. iPad'en fungerer også som bindeled mellem hovedapoteket og filialerne, i forhold til vidensdeling.

Gray

Kontakt

Vil du vide mere om vores iPad-løsning, så find din kontaktperson.